Två känslor

Uppdaterade en lista igår för att ni skulle ha någonting att läsa under kvällen, men det verkade inte som att den velat publicera sig.. Så nu får ta och spara den tills ikväll istället ;)

Åkte iväg igårkväll och sov borta. Kikade ett nytt program på tv, vi fick oss några goda skratt kan jag lova =) Sedan blev det dusch och sömn. Sov så hårt inatt att jag inte ens märkte när han gick upp tidigt imorse, och den signalen är inte att leka med vill jag lova.

Men jag sov tills jag vaknade, underbart skönt var det! Sedan dusch och möta Emma på skolan. And here we are. Måste sitta och plugga nu i många timmar, inte direkt kul men vad gör man inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0