Någon blir gammal

Vaknade tidigt imorse, kunde verkligen inte somna om.. Åkte därför iväg och köpte mat och lite godare frukost. Det uppskattades =) Sedan blev det städa i någon timme. Väldigt rent nu, och det är väl som en kompis till hemligheten säger. "Att det blir riktigt gjort då". Men ska inte säga så, personen i fråga skötte sig bra ändå, även om man får tjata lite..

Kom hem för en stund sedan, huset fullt med folk. Mammas bästa kompis var här med sin lilla bebis och han är såå söt! Jag döör! Han bara log och skrattade hela tiden och dem små liven luktar så otroligt gott! Vi tog massa fina bilder på sötnosen, som jag lägger över på datorn sen.


Nu sprängs mitt huvud snart i bitar tror jag. Har såå ont i huvudet =(


Kommentarer
Postat av: Sofie

idish vill ha en bääääbis ;)

2010-02-13 @ 19:32:34
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0