I need some fun

"Såkallade Anna", jag har lärt mig tillräckligt mycket av min blogg för att veta vad jag kan och "får" skriva utan att det ska sätta vissa av mina nära i skiten. Räcker den beskrivningen? =)


Det har inte blivit mycket plugg idag, jag är gryyymt ofokucerad idag måste jag medge. Kicks nya låt däremot har gått på hela dagen, den är ju inte dålig direkt.. Love it!
Nej, nu ska jag fortsätta med min nya kontakt på msn, fucking funny alltså. Jag har fått mig några goda skratt vill jag lova och det behöver jag efter en dag som denna!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ooh, Linn har ännu en gång fixat ;D

2010-02-05 @ 08:05:49
Postat av: Anna

okej, jag förstår. saker sprids sjukt snabbt i bloggvärlden alltså.. men varför göra saker som sätter dina nära i skiten? :/

2010-02-05 @ 18:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0