Snaart fredag och heeelg!

Tror ni det var lätt att få tag på parkering igår? Nepp, jag fick alltså ställa mig en bra bit ifrån det ställe jag skulle till. Hatar att jag inte får nämna saker i bloggen.

Imorse var det jobbigt när jag skulle upp, jag sov ju så braaa! Men bara att masa sig upp och försöka gräva ut bilen sedan.
Skolan var riktigt seg idag. Bra föreläsningar, men kunde ändå inte ta in något vidare mycket. Studiegruppsträffen kändes också lite off sådär. Och så blir man uppdaterad om att man ska läsa heeela boken tills vårt nästa littsem, vilket gjorde mig hyperstressad. Alltså dags att börja plugga redan idag.. Känner huvudvärken komma krypande, så lägligt..

Nej, nu ska jag inte sitta här och gnälla. Ska se till att ta tag i saker istället. Låter roligt va? ;)


Kommentarer
Postat av: anna

varför får du inte skriva vad du vill på bloggen? det är ju din blogg. :)

2010-02-04 @ 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0