Förbered er på lång lista.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? en mer än det borde finnas..
Vilken svordom använder du mest? jag svär väldigt ofta, jag vet inte vilket ord jag använder mest dock..
Äger du en Ipod? nej, den köpte Jennipher.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? det beror på när jag ska gå upp
Hur många resväskor äger du? några
Använder du flip flops även när det är kallt ute? nej
Var köper du dina matvaror ifrån? alltid ica maxi
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? Givet
Vilken var den senaste filmen du såg? Hela? Hm, 2012 tror jag. Men jag var nära att somna hela tiden, så *piiip* fick hålla koll på mig eftersom jag tydligen SKULLE se hela.
Har någon av dina vänner barn? Ja
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag skulle spara till några år framåt. Men om inte annat på kläder..
Har någon någonsin kallat dig lat? Det har inte hänt ofta! (förrutom mamma och pappa)
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Aldrig gjort.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Spotify?
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? Tål inget av det.. 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jag lever i en.
När var senast någon stötte på dig? Haha naaaw ^^
Vad åt du till middag? Fråga inte ens, vidrigaste ever.
Använder du huvtröjor? Inte ofta
Kan du vissla? Självklart
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Nej
Vem var den senaste som ringde dig? Bäst att jag inte nämner det, annars får ni väl ryck för det.
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält? Åh, bergochdalbanorna såklart!
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Oh ja. Frågan är vad de tror dem tjänar på det.
Vilket riktnummersområde befinner du dig i? 033
Tittade du på tecknat när du var liten? Inte tyckt om det speciellt mycket faktiskt. Mest Astrid Lindgren osv.
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum? Stort
Hur många syskon har du? 3
Är du blyg inför det motsatta könet? Haha. Perhaps not ;)
Vilken film kan du alla replikerna till? Många Astrid Lindsgrejs filmer pga min egen barndom och mina syskons. Annars bara många repliket. Typ, twilight.
Äger du några band-t-shirts? Nej
När flög du senast? Hem från ayia napa juni -09
Hur många stolar står runt ditt köksbord? 6
Läser du för skojs skull? Händer inte ofta. Och nu hinner jag inte det heller även om jag velat.
Pratar du några andra språk? Helst inte. 
Diskar du din egen disk? Vi har diskmaskin. Dock händer det att jag diskar andras 'host'
Har du gråtit offentligt? Det beror på vad som menas med offentligt. Men under fotbollsmatch när jag bröt mitt lillfinger i alla fall.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Måste lära mig nya saker dagligen!
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Ja, två piercingar (+ två i öronen) och 3 tatueringar.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det beror på, men nödvändigtvis, nej.
Kan du kasta macka? Ibland fungerar det allt =)
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
Vem har du med på BIOn? Den jag vill gå med.
Vem var din favoritlärare? Vi hade många bra på gymnasiet, men Inger var speciell.. Hade henne från 4-6an
Vad har du för väder? Det har precis slutat snöa..
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar? Ohhhh ja! Var det där ens en fråga?
Har du en blogg? Antagligen
Vilka bloggar läser du? Bara Sofie och Jenniphers numera. Sedan kändisbloggar som Kenza, Foki och Egoina.
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet? Ridning eller körning. De praktiska ämnena var bäst! 
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Att man ska kunna vara sig själv i personens närvaro.
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv? Tycker jag att han är attraktiv så tycker jag väl inte han är oattraktiv. Eller? =/
När sov du senast på golvet? Jag vet inte? Men jag minns när Jennipher gjorde. hahaha.
Vilken är din favoritdrink? Gin Fizz (dem som kan göra den rätt, inte många dock)
Gillar du din boendesituation? Det beror på hur man ser det. Inte ofta jag är hemma i vilket fall.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag klarade mig hela sommaren på 2-3 ;) Men det var jävligt kämpigt. Så jag säger 6. Kanske 7.
Äter du frukost dagligen? Utan frukost klarar jag mig inte!
Är dina dagar fullbokade och stressiga? För det mesta..
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna? Ohh ja! Speciellt på högstadiet!
Vilken är din favoritfrukt? Äpplen och clementiner är gott!
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 21
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Petig
Tror du på liv på andra planeter? Nej
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Precis nyss, min handledare.
Tror du att gud är en man eller kvinna? Jag struntar faktiskt fullkomligt i vilket.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta? I det stora hela, motsatta.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Tillsammans på något vänster.
Gillar du senap? Ja, Johnnys ska det vara! 
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt? Åker hem till en vän och pratar ut. Alltid.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? det har jag svårt att tro.
Sover du på sida, mage eller rygg? Beror på om man sover ensam eller inte.
Har du någonsin köpt något från ebay? Nej
Tycker du om att krama folk? Det beror på, men vissa skulle nog säga det JAA.
Äger du en digitalkamera? Ja, men använder mobilen.
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Reagera? Det är väl vara att säga nej eller?
Vilken är din favoritkaraktär i star wars? Star wars? Vet knappt vad det är.
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det? Ja
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Några stycken, speciellt "inte utan min dotter"
Vad är du allergisk mot? Bokstavligt, ingenting.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Den frågan passade mig eller? Vet inte hur jag ska formulera mig nu för att detta ska låta bra och samtidigt inte avslöja saker. Så jag håller tyst.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nej, varför skulle jag? Det är ju skitgott!
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat? Anton har jag för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0