We own the city

"Anna", låt säga att vissa sätter sig själv i skiten, och att jag inte vill förstöra för den genom att skriva det i min blogg. Hajar du?

Precis kommit hem efter en helskön kväll med Sofie och Jennipher. jag hade lovat Tommi att kolla hans innebandy match, så det blev det. Och så roligt vi hade. Blev några goda skratt nere hos our DJ Player också. Och hett på planen blev det allt, tur att ilska kan avdunsta.
Sedan blev det några varv i stan, jag skrattade så jag höll på att kissa ner mig när Hazze förföljde och racade med mopedbil. Jävlar vad mycket skratt.. En sväng upp till Erhan hann vi också med innan vi hämtade lite från Tyskland som min kära vän har handlat hem till mig och pappa. Sweeet!

Nu blir det sömn, vi är dödströtta här. Och förhoppningsvis beroende på hur min ***** mår, så blir det en bra kväll imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0