By night

Varför kan inte högskolan vara lika lättförstålig som gymnasiet? Eller kanske högstadiet? Hade varit så mycket enklare tycker jag. Förstår inte ens mitt eget schema, tummen upp.. Sitter och försöker koncentrera mig på att läsa "Svinalängorna" som vi ska ha läst ut innan på måndag då vi börjar. Ska reflektera och grejer också. Hallå, skolan har inte ens börjat än?! It sucks..

Efter denna dagen då jag har varit underbart duktig, så borde jag väl få lite vila?
Nej, dags att lägga ner med detta negativa tankesättet nu om det här ska kunna gå vägen. Jag är ju i alla fall lite glad att jag ska börja plugga, det ska jag ju inte säga annat.

Nu ska jag sticka ner näsan i boken lite till, tänkte jag säga. Nu blev jag bortbjuden. Jag kan läsa imorgon på dagen, right? Haha. Fan, jag prioriterar så bra.


Upp tidigt imorgon, så jag är hemma i tid. Good night folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0