Det är ju snart morgon..

Jag har inte ens varit trött nu ikväll/natt. Klockan är nu mycket, och fastän ögonen är trötta är inte hjärnan det. Får verkligen försöka att somna nu, jag har ju faktiskt inte ens försökt.

Eftersom det redan kändes omöjligt att sova förut, så läste jag 50 sidor till i boken som ska vara färdigläst tills på måndag. Dem jag har pratat med säger att man inte behöver, att det är frivilligt men jag vet inte. Jag blir lite rädd. Jag är nervös inför mycket nu i skolstarten som börjar på måndag. Jag vet att jag inte är ensam, men det hjälper tyvärr inte mig speciellt mycket. Jag ska därför läsa boken, men funderar på att inte skriva om alla frågeställningarna. Well, den som lever får se. Nu ska jag i alla fall försöka att få mig lite sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0