Torsdagskväll

Jaa, då var jag äntligen hemkommen från stan. Skulle gått till skolan idag, men det orkade jag verkligen inte. Dessutom var det inga obligatoriska föreläsningar som tur var. Men väckt blev man ju anyway, och sen IGEN pga mötet var över. Lucky me.. 
Kvällen var superbra! Det började med förfest hemma hos Sofie, sedan gick vi vidare till Boråshallen för att kolla basket. Vi gick till sviindyr ny krog här i Borås, vi fattiga studenter hade inte råd med annat än förrätten. (vi prioriterar här) Sedan gick vi vidare till xoy och dansade tills fötterna ömmade. Det var en massa bra kväll, verkligen. Mina små hjärtan!












Nej mina kära små vänner. Dags att besöka duschen och sen göra sig iordning för ännu en utekväll. Känner mig fortfarande yr och onykter, så det är ju bara att köra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0