Förlååt

Usch vad jag varit dålig på att uppdatera er idag. Jag ska dra iväg nu också, så snabbt får det bli!
Jag åkte till Frida och Henke på eftermiddagen, blev bjuden på mat och vi spelade buzz och bara tjötade. Jättemysigt var det, verkligen. Får vi snart göra om!
Sedan åkte jag hem till Sofie, vi handlade och fick lite plugg gjort. Kändes skönt, även om det inte var speciellt mycket.. Buu.
Åkte iväg, blev bjuden på mat här också (ojoj, jag är inte fattig. Vissa är bara skyldig mig mat), kikade "Sommaren med Göran", som jag älskar. Den är så fin!


Allt är nerpackat tills imorgon. Ska försöka hitta mina bilnycklar jag slarvade bort på väg från bilen till ytterdörren och drivea iväg. Upp tidigt imorgon!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: izabellah-

Ville bara säga att hoppas det går bra i skolan !

blondie love <3

2010-01-25 @ 09:25:46
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0