fuck plugg..

Jag har haft två föreläsningar och studiegruppsarbete idag. Började redan vid 9 och slutade inte förrän 5, och det känns att det varit en lång dag. Jag är urtrött, och bättre blir det inte heller med tanke på att vi har en ungefär lika lång skoldag imorgon också. Och inte nog med det, så sitter jag på skolan bibliotek nu igen och hade tänkt fortsätta med mitt arbete. Men idag fick jag höra att det skulle vara max 3 sidor MED DUBBELT RADARAVSTÅND!! Kul? Eh nej. Det visade sig att jag har skrivit en fråga, på en plats där 4 frågor skulle in. Så bara att börja om. It sucks. Really hard!

Så jag får uppdatera er senare tror jag. För här händer inget vettigt.. eller så är det det gör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0