Fuck

då var man äntligen fin i håret igen! Och 1070 kr fattigare.. Men jag är glad att jag har en duktig frisörska! Och som är ungefär i ens egen ålder och förstår ens problem. Ni vet, psykolog och frisörska i ett det är grejer det!

Åkte igår iväg och kikade film, och fick därför inte min långa sovmorgon eftersom filmen var lång och jag skulle upp för att duscha innan frissan. Blää. Men självförvållat (kan man väl kalla det)

Sitter nu på högskolans bibliotek tillsammans med Sofie efter ett besök på apropå. Deras mat är ju ändå den bästa! Sedan är det fullkomlig snökaos här i Borås, så att köra mer än nödvändigt är inte att föredra. Men hem, det ska jag. Inte sovit hemma så värst mycket denna och förra veckan. Peace 'host'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0