ha-tråkigt-lista

PERSONLIGT
vad heter du:
Ida, troligtvis.
vart bor du: I ett hus, tillsammans med mina föräldrar strax utanför Borås.
hur lång är du: 1.61 ½ (väldigt viktigt)
ögonfärg: Blå
hårfärg: Blond med mörkbruna/svarta slingor

SENASTE PERSON SOM
du sov i samma säng som:
Lever man ett hemligt liv så gör man..
du pratade med: Frida
du gick på bio med: Linn, new moon för tredje gången.
du gick på stan med: Sofie
som såg dig gråta: Claes
skällde på dig: Dont remember

HAR DU NÅGONSIN
sagt jag älskar dig och menat det:
Ja
bråkat med ditt husdjur: Haha, när hon inte lyssnar så.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, men mamma drömde något coolt. Att det blåste och att grannens träd hade blåst omkull. Trädet hade gått mittitu.
är du ensam nu: Yes, första gången på några dagar.
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Partylåtar
vill du gifta dig: Ja, om massa år
vill du ha barn: Klart jag vill

EXTRA STUFF
vem är din bästa vän:
Jag har flera. Love you guys.
vilka kläder sover du i: Inga
vart vill du gifta dig: På något ställe som betyder mycket för båda.
vem hatar du verkligen: Man kan inte hata personer man inte känner, och jag umgås bara med folk jag känner så ;)
kör du bil: Hazze ♥
har du ett jobb: Går på högskolan
gillar du att ha folk omkring dig: Haha, ja det kan man väl ganska lätt säga.
är du ett hälsofreak: Nej, men jag tycker om att träna. Ska börja snart igen =)
har du någon tatuering: 3 st
har du någon piercing: 2 st

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
gråtit:
Nej
köpt någonting: Drinkar
varit sjuk: Nej
sjungit: Yees
sagt jag älskar dig: Nej
velat säga till några att du älskar dem: Kan väl hända, my favorites ^^  ♥
träffat någon ny: Actually =)
saknat någon: Kan så vara..
kramat någon: Jaa
kysst någon: Hm, ska man behöva räkna timmarna? Haha. Men okej. Ja det har jag.


VILKEN
tidning läser du:
Inga
buss åker du oftast: Kan räkna gångerna jag åkt buss sedan jag tog körkort för 1½ år sedan. Men senast härom natten faktiskt. Buss 2 till Trandared.
frisyr har du: Långt, ljust med partier med mörkt.
dag fyller du år: För någon vecka sedan. En lööördag. 9 januari.

SENASTE
film du såg:
My sisters keeper
sak du stal: Stal?
mat du åt: Kycklinglasagne med soltorkade tomater, bladspenat och vitlök.
gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig gjort

Tio första:
Första bästa kompis:
Linn ♥
Första bil: Hazze ♥
Första killen: Mattias (Jag var 14 år) Första seriösa, Claes (Jag var 14 år)
Första husdjur: Katten Missan
Första semester: Utomlands? Canarieöarna, något år gammal.
Första jobb: Ellos
Första köpta skiva: Oj, absolute music var väl favoriterna.
Första riktiga kärlek: Claes
Första piercing: Naveln
Första konsert: Westlife - ooh vad lyckliga vi var!

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Vin, igår i kårhusets källare.
Sista bilfärd: Idag, hem från stan.
Sista filmen du såg: Svarade ju nyss på det? My sisters keeper.
Sista ringda telefonsamtal: Till Sofie
Sista bubbelbadet: Uhh ;)
Sista spelade cd: Cd? När gjordes denna lista? Spotify it is.
Sista kyss: Ja, det var ju dem kyssarna som var inom de senaste 48 timmarna ;)
Sista gången du grät: Till "den senaste filmen jag såg". Såå sorglig!
Sista måltiden: För någon timma sedan

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej
Blivit arresterad?: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet?: Tror på det, dock inte "riktigt kär", men.. Har dock inte upplevt det.
Fått ditt hjärta krossat?: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det?: Aldrig.
Haft ett one night stand?: Haha. Det beror på hur man ser det.
Busringt till nån?: Ohhh ja! Har världens bästa från bla Claes och Johan från -04.

Sex saker du gjort idag:
1.
Vaknat upp i "favvo" delen av Borås.
2. Ätit frukost med Sofie.
3. Solat
4. Gått långpromenad
5. Fixat med maten
6. Varit på roaden ;)

Tre val:
Svart eller vit?:
Love black..
Sommar eller vinter?: Sommar ♥
Choklad eller chips?: Choklad OCH chips, tillsammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0