I will be back

För första gången på ett riktigt bra tag så läste jag mina gamla blogginlägg nu ikväll. Måste väl erkänna att jag blev bra sugen på att blogga av just den anledningen. Dessutom har jag fortfarande många läsare trots att jag inte uppdaterat, mycket märkligt. Mina vänner saknar mina upplägg av text i bloggen, också min musik osv.

Har fortfarande inte bestämt mig för om det är värt att börja blogga igen - ni vet som jag sagt förut, det finns alltid saker som inte behagar någon annan. Och vad jag förstått det som, så är det väl just nu "inne" att tycka illa om att folk festar och har det roligt ihop. Jag har aldrig förstått problemet av varför människor bryr sig när det gäller folk man inte ens känner.

Men kanske är det värt att testa, för att kunna gå igenom bloggen i efterhand, skratta åt alla stunder man haft.. För det gör jag verkligen. Jag måste leva ett högst intressant liv.




Sedan de tidigare inläggen har det hänt mycket i mitt liv, kanske mer än på riktigt länge. Mycket privat, som jag ändå inte delar med mig av i bloggen och som satt stora spår i mitt hjärta av olika anledningar. But still, you know me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0