Irriterad!

Jag är så förbannad. Helvetes tråkiga skit plugg. Jag har suttit ett bra tag för att kunna komma fram till saker, sedan är det EN sak som stoppar mig. Efter att ha läst massa litteratur ska jag skriva tre inlägg under några olika rubriker. Och en av rubrikerna är "Knyter an till och belyser frågor i lärarpraktiken som jag funderat på". Och vad fan är det liksom? Använd ord så vi i svenska befolkningen fattar vad ni pratar om. Åhh, nu kan jag inte fortsätta med denna skiten heller. Får prata med min studiegrupp imorgon. This sucks.

Jag hoppas inget annat går emot mig idag, (jag som hade en bra dag) jag börjar redan få huvudvärk. Så jag gör nog ett bra val att gå in och ta en lång dusch nu, sedan sätta på en film som är på nerladdning. Eller vad tror ni?




Kommentarer
Postat av: Jennipher

Är det min msn ruta som blinkar där nere? :P Du klarar detta, fråga din studiegrupp..

2010-01-25 @ 21:34:11
URL: http://jeennipher.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0