Morning folks

Im awake. Lite senare än tänkt - precis som vanligt. Jag är en mästare på att ställa om klockan och sova vidare nämligen, i alla fall hemma där man inte får skäll för annat ;)

Nyduschad, ska käka lite frukost och packa ner mat osv till skolan. Idag har vi "Gruppsykologi 1", och sedan studiegruppsarbete. Krävs att ha något med sig att äta unden den låånga föreläsningen. Och dessutom ska jag försöka att vara på bättre humör idag än vad jag var igår när jag lade mig. Tänk vad lite sömn kan göra!

Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Weronica

Ha en bra dag! Gruppsykologi är riktigt kul tycker jag...Kram

2010-01-26 @ 09:10:57
URL: http://wirrewipp,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0