Morning

Jag säger ingenting annat än att jag har varit duktig som gått upp 7 två dagar och halv 8 två dagar denna veckan! Antagligen eller ganska säkerligen hade jag inte gjort det, om det inte varit för denne man, som åker runt i en grå van utanför skolan vid skolbussarna och försöker ta upp barnen före och efter skolan. Inte för att jag någonsin tror att Filip skulle åka med, but anyway. Ibland får man agera en bra storasyster.

Vi lade oss inte förrän strax innan halv 3 inatt, så jag ljuger om jag säger att jag inte är lite trött. Men tiden går fort när man har roligt, right? Så nu blir det sängen i någon timma innan hunden ska ut!

So long suuuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0