My first dag at school

Jag är förvirrad. Liksom alla andra verkar vara också, så jag är glad att jag inte är ensam. Denna vecka lär vi få så mycket information att det står oss upp över öronen. Jag kommer ihåg för snart dryga 2 år sedan, och det var Sofies tur att kika in högskolan. Vi förstod inte mycket, och hittade verkligen inte. Så mitt allra riktiga första test kommer imorgon, då vi ska hitta till vår första föreläsning. Framåt, höger, vänster, en trappa upp, vänster och sen..? Vi löser det tillsammans. Jag. Theres. Och Eddie. Vi är fan bäst.


En liiten mer diskret lapp kunde vi ju haft. Kanske fastknäppt eller så, men nej. Ett stort jävla halsband med ett halvt a-4 papper. Precis som att dem andra 12 000 studenterna skulle undgått att vi var nya medan dem stirrade och vi gick och höll i rep i långa led..


Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHAAHAHA! jag kommer ihåg dom där lapparna.. fan man dog ju nästan :P du lär dig hitta.. eventuellt ;)

2010-01-18 @ 17:04:28
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0