Nu är det över. Snart.

Det gick snabbt att slänga in massa saker i mitt paper idag, och nu är all info med. Det ska bara finslipas lite! Gud vad jag är lättad!

Jag har suttit här nu en braa stund, med mina stalkers bakom och jämte mig. Seriöst. Jag ska berätta från början..
När vi var på xoy förra torsdagen så var det ett par utländska killar där. Dem dansade, hade ingen taktkänsla för 5 öre, stank outhärdligt och var inte direkt vackra. Jag skulle alltså driva med de här killarna, och gick fram och dansade med en av dem. Som sedan kom fram och ville dansa MER, kanske inte för min del.. Det hela var på ett SKÄMT. Sofie stod och skrattade vid sidan om, att dem tog det så seriöst.
Nu har det alltså visat sig att dessa killar (icke svensktalande) också går på högskolan, och detta är tredje dagen i rad, som de sitter antingen bakom mig i biblioteket och tar kort, eller jämte mig och viskar med sina kompisar precis som jag skulle förstå vad dem säger. Dem hälsar och får skitbreda leenden när dem möter mig. Nu börjar jag få panik. Jag kan inte sitta i skolan och plugga. Det är inte roligt längre, inte som i torsdags i alla fall!

Och vad lär vi oss nu om det här? Ingenting. Det är lika roligt varje utekväll att driva med folk. Thats it.



Btw, så saknar jag redan min Eddie som är på lbs-live hela helgen. Jag blev nästan tårögd när han sa hejdå förut. Blää. Yeye, jag får stå ut med att inte kunna prata med honom på hela helgen, och nöja mig med att kunna följa honom på nätet dygnet runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0