Party fredag

Sitter hemma hos Sofie nu och har precis slagit upp mina ögon. Åkte hit inatt.
Sittning på skolan igår, vilket var väldigt lyckad! Tydligen den bästa sittningen dem haft, det får vi vara stolta över. Mycket fylleramsor osv, så det tog inte speciellt lång tid förrän folk började bli riktigt fulla.
Strax därefter var det fest i kårhuset. Dra sönder faddrarnas tröjor osv.

Idag mår jag faktiskt bra. Tog mitt förnuft till fånga och drack inte speciellt mycket med tanke på att jag drack en del i torsdags.. Fick stå ut med en del tjat, men det är bara dricka för deras skull och se glad ut men inte dricka mer än de vet om. Haha. Dem blev så fulla ändå.

Nu, frukost. Im hungry!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0