Plugghäst

Jaahopp, då var man äntligen hemma och har fått lite köttfärslimpa i magen.
Dagen har gått så sjukt snabbt, och ändå varit så händelserik. Det började med att jag fick åka hela staden runt för att leta parkering, vilket ledde till att jag nästan missade min studiegruppsträff, vilket i sin tur ledde till parkeringsböter. Usch vad sur jag blev, Eddie fick stå ut med mig under mina mindre goda stunder och springa ut och in ur bilen för att växla osv. Tur jag tycker så mycket om honom!
Sen blev det plugg med Sofie i biblioteket, blev inte speciellt mycket gjort skriftligt. Men alltid bra att prata massa om ämnet, då blir det lättare att skriva sen.

Sofie studar på högskolans bibliotek






Det roligaste var efter att jag varit på systemet och skulle gå ihop skolbyggnaden. Jag mötte tre stycken med systempåsar! Det var lite roligt faktiskt, visar ju inte aaaalls vad vi studenter gör på fritiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0