Rövarkula

Jag har sagt det förr och säger det ännu en gång.. Jag kan inte förstå hur jag kan vara en sådan sportmänniska när jag är en sådan otroligt dålig förlorare. Matchen gick ju hur bra som helst, fram till när det var några minuter kvar och motståndarna går om i målprotokollet. Just det där sista tål jag bara inte. Grr.. Man önskar ju att man kunde hoppa in genom tvn och själv göra succe (hur katastrofalt det nu hade sett ut).

Well well. Nu är det dags för sömn tror jag allt. Börjar inte förrän kl halv 11 imorgon, men ska upp vid åtta ungefär. Måste röja upp på mitt rum tex. Det ligger nytvättade kläder på golvet, skolgrejer osv. Inte haft det såhär stökigt sedan jag gjorde om här inne.. Om man inte räknar med när Jennipher bor här då i någon dag, då ser det förjävligt ut.

Rövarkulan




Godnatt mina kära vänner. Oddsen är höga på att vi hörs imorgon bitti! (Oddsen var höga på att sverige skulle vinna idag också. Fan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0