Skitsnack

Till anonym

Det är ju faktiskt inte mitt problem heller att folk pratar som dem gör (men det blir väl mitt problem antar jag). Vet inte om anledningen är att dem själva har för tråkigt liv eller sysselsättning i sitt liv att dem måste lägga sig i andras, eller i detta fall då mitt.
Men i vilket fall som helst så har jag absolut inte slutat skriva blogg pga rykten. Det är fortfarande mycket jag gör och känner, som jag inte vill och aldrig har delat med mig av i bloggen eftersom det har visat sig bli komplikationer då också. Hur man än bär sig åt så är det alltid någonting som inte behagar någon annan.
Den verkliga anledningen till att jag slutat blogga är helt enkelt den att jag inte känner någon motivation för fem öre och tycker då heller inte att inläggen blir speciellt intressanta. Mycket också för att jag har mycket att tänka på om dagarna, och att blogga är faktiskt en ganska stor stress-symbol. I alla fall för mig, som känner press på mig att behöva uppdatera min blogg ett x-antal gånger per dag (också då för att göra andra, och inte mig själv, glada och nöjda). Det försöker jag göra så gott jag kan i det vardagliga livet för mina nära, och jag tror att dem flesta klarar sig utmärkt utan min blogg också. Telefon finns ju =)

Och dem som väljer att ändå snacka, det blir deras förlust i slutändan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0