Some stuff



Då har jag fixat lite tills framöverallt imorgon. Funderat och gjort en snabb skiss med sträckgubbar över min familj, min utbildning, jobb och mina intressen. Vi ska nämligen presentera oss själva imorgon i vår studiegrupp. Sedan har jag även skrivit av mitt schema i en kalender, så man får lite mer struktur över mina dagar. Systemet dem använder i skolan är inte särskilt förståligt och absolut inte personligt.

Mina intressen
En sol, ett flygplan, en bikini, två noter, en häst, en fotboll och ett martiniglas.



Min familj och bostad
Vårt hus, mina tre syskon och mina föräldrar, vår hund och några granar.




Utbildning och jobb
En ladugård, en tupp, en ko, en häst, ett får och en gris. (som får stå för Strömmaskolan, även om jag bara gick hästinriktningen) Och en rullstolsbunden man.





Ey, nu missar jag snart handbollen. Sverige - Slovakien kl 20.00!


Kommentarer
Postat av: Jennipher

Underbart fina bilder ida! :) du skulle satsa på att bli konstnär istället !

2010-01-19 @ 20:38:34
URL: http://jeennipher.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0