Tired of this shit

Fredag, äntligen fredag!

Idag hade vi egentligen föreläsningar fram till kl halv 6, men jag hoppade dramaföreläsningen på 2½ timme och jobbar istället med mitt paper. Det känns just nu mycket viktigare. Första föreläsningen idag var helt åt helvete, förstod ingenting. Kan inte förleläsarna inte förstå att vi inte är utbildade ännu, att vi inte kan alla svåra ord de använder tvivlar på att jag någonsin kommer veta vad alla de svenska ord betyder.

Jag har bara parkering fram till halv 5, så jag ska fortsätta jobba på nu om jag ska få någonting gjort. Vi hörs senare. Och jag vet att jag varit otroligt dålig på att uppdatera er denna veckan, men det har sina orsaker. Efter skolan, så.. Har jag delvis andra saker för mig. Ni vet, det som tillhör den del av mitt liv som mina närmsta vet om. Och tydligen andra också, vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0