Jag är ofta.. inte hemma.

Firade Marie en stund igår som fyllde 23, jag tänkte att jag skulle ha min "vita helg" nu, och det gick precis enligt planerna. Duktig jag är! Innan allt folk kom så var vi 5 st, precis lagom =)

Sedan blev det lite handling, och jag lagade mat åt Sofie. Tacogratäng fick det bli, och jag gjorde så mycket att hon har för hela kommande veckan. Snodde med mig lite till "den onyttiga" också, det behövs.
Sedan åkte vi ner till stan för att träffa lite folk, skjutsade och så. Det var inte lite kallt, det kan jag bara meddela. Mina fötter höll på att dö tror jag, jag kände dem inte på ett BRA tag när jag kommit in!
Så det fick bli en sen kväll, jag mådde inte så bra under kvällen och någon film var på till sent in på morgonen. Men mys under hela tiden i alla fall, det var ju en himla tur det! I like it!

Jag kom hem för en stund sedan i alla fall. Har så mycket planer idag att jag inte vet vart jag ska göra av alla. men prio ett är att fixa det sista med mitt paper, och handla. Yeey, kul.



Kommentarer
Postat av: Hampus

Va är de för konstig bild? Ingen sax ju ;)

2010-02-01 @ 17:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0