As usual

Det har varit en fullspäckad helg må jag säga. Men jag gnäller inte för det. Inte varit hemma på hela helgen.

Igår vankades det inflyttningsfest, klart vi hittade överrallt i alla skåp, eller vad säger du H? Du har gjort ett bra jobb med att packa upp alldeles själv. Det var väl vår deal att säga så?
Det var riktigt lyckat, mycket folk var det också =) Sedan drog vi vidare till franks.

Dagen idag har bara varit slööö. Har bara varit iväg och käkat och handlat lite. Annars har det inte hänt många knop mer än att ligga i sängen och mysa/slöa bort hela dagen. Jag behöver en sådan dag varje helg. Konstigt va?



Bilder får ni imorgon, Jennipher är för trött för att bry sig om mina behov ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0