Fuck

Det blev ju en fartfylld kväll igår.. Nyktert och allt. Från mcd, till max med Assar, förfest på sjöbo och sen på väg in till stan.. Sen blev det katastrof. Min bromsslang gick av, och jag hade ingen bromsverkan. Behöver jag säga att jag fick full panik? Ställde bilen hos E som hjälpte mig, sedan fick Assar komma och skjutsa mig och Sofie till olika ställen på Trandared. usch, jag blir så trött.. Kan inte ens köra bilen nu, så den står någon mil från mig. Min bil som är min lilla bebis för mig som jag aldrig lämnar. Och det ska alltid drabba dem mest fattiga, konstigt nog.

Vaknade ganska sent idag, har inte hunnit plugga speciellt mycket. Inte lätt när man blir störd stup i kvarten.. ;) Han skjutsade hem mig nyss, och här står jag utan bil. Great..


Men nu blir det plugg. Har en bok som ska vara utläst imorgonkväll, och jag är på sida 15.. ÄNNU MER GREAT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0