Solen skiner

Igår på praktiken fick jag höra mycket roligt, och min handledare försökte få mig att byta över till GSME (grundskolelärare). Vi hade en lång diskussion och jag fick höra såå mycket bra saker, som att det är ett perfekt jobb för mig osv. Känns jätteskönt att höra!

Sedan blev jag meddragen till Ullared efter praktikens slut. Jag handlade lite (jag fick det betalat, bara han får pant. Gulligt.) och det var underbart att gå omkring utan att folk knödde osv. Inte alls mycket folk, som i en vanlig affär ungefär. Verkligen skönt, vi fick och filosoferade i dryga 2-3 timmar.


Det var jobbigt att gå upp imorse, låg kvar en bra stund innan jag orkade gå upp. Men mina barn får mig alltid på bättre humör och tvingar mig att vara pigg. Deras pussar och kramar på morgonen värmer!



Nej, nu blir det plugg resten av eftermiddagen och kvällen. Sammanställa intervjuerna jag gjort av mina två handledare, sedan blir det fortsatt läsning i "barnet, språket och miljön". Hoppas på att komma någon vart idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0