Städhitler var det va?

Jag höll på att börja gråta idag när jag skrev ett "hejdå brev" på tavlan och skulle lämna barnen efter en vecka tillsammans med dem. Vill inte ens veta hur jag kommer vara med mina egna barn sedan. haha. Dem är för underbara!
Idag har det blivit massa farande och flygande. Dessutom hunnit tvätta bilen - duktigt där. Sedan städat, dammat och allt sådant grymt noggrant i rummet. Så nu är det fint och rent här! Ska bara dammsuga också, sedan ska väggordet äntligen upp. "you can not be old and wise without being young and crazy". Mamma tyckte den passade mig fint! Kanske också är sant, vad vet jag ;)

Lite chaffis senare också, ska se hur mycket plugg det blir.. Jag skrev klart sammanfattningarna till mina intervjuer igår,  sedan blev ca 40 sidor lästa med anteckningar. Hade förväntat mig lite mer gjort, men men. 

Sedan blir det mys ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0