Studkväll

Okej, detta inlägget förstörde visst lite av inlägget med mina bilder från lördagen nu såg jag. Men det får så vara. Varken hinner eller orkar göra någonting åt det nu.


Efter första praktikplatsen så var det ju nu då dags att byta. Jag kan säga att jag blir bra förvånad ibland över hur skolverksamheten ser ut nu jämfört med när man själv var liten. Lite skrämmande också faktiskt.. Eftersom detta är en prova-på-praktik så är jag nu med förstaklassare.


Jag har huvudvärk, som vanligt numera. Förstår inte varför, men det är grymt jobbigt i varje fall. Har ändå fått sitta och kompletera mitt littsem 3, som tur var så skulle jag bara ändra lite på referenslistan. Så nu är den inskickad och är ett avslutat kapitel, känns skönt!
Sedan har jag fortsatt, och läst i "lära till lärande". Inte alltför svårläst, och det är tur det. Delvis av dem böckerna vi har till nästa tenta är riktigt svåra. Och nu snackar vi.. hemskt. Aja, det är ett senare problem till nästa vecka eller slutet på denna.

Ska fortsätta läsa och anteckna kapitlet ut, sedan fixa mat tills imorgon och åka för kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0