Tisdag

Jag är en dag före i planeringen just nu, har trott det varit onsdag hela dagen. Det är inte att föredra, veckan blir såå mycket längre när man ställer in sig på annat.


Praktik idag, naturligtvis! Ungarna hade studiedag, så det har varit konferenser hela dagen. Men det har varit helt okej, tror jag har fått en större inblick i allt material nu. Konstigt vore det ju annars! Synd att jag inte kan ha del av det i framtiden bara ;)

Efteråt träffades jag, Angelica och Frida för en fika på Waynes. Mycket trevligt! Tur dessutom att jag hann läsa klart det jag skulle i "lära till lärande" på rasten tidigare idag, så slapp jag ha dåligt samvete för det och kunde sitta och njuta en bra stund.

Däremot ger det mig inte mindre anledning till att fortsätta plugga nu när jag kommit hem. Nu blir det att under några dagar läsa ut "Barnet, språket och miljön". Den ska tydligen vara ganska intressant, så det ska nog gå bra. Dock är ju anteckningar under tiden, att markera och sådant som tar den mesta av tiden. Aja ingen idé att klaga, bara att ta tag i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0