Bra morgon..

Nu är jag själv igen, och ska börja göra mig iordning litegrann. Drar till Sofie senare och kollar melodifestivalen. Får se om vi hittar på någonting mer, jag vill att det ska vara sommar nu! Jag säger som han sa här imorse, att det var underbart att vakna till fågelkvitter, trodde det var sommar och ville ut med motorcykeln. Men kom på att det fortfarande var snö och vinter. Usch. Men tacka gud för att det är fint väder och att solen lyser (vi kommer väl få igen det med en ruggigt regnig sommar).

Pratade med Emma precis, och det visade sig att vi har mycket mer att göra än jag först hade trott i skolan. Eller snarare att allt kommer snabbare än jag tänkt mig. Så nu blir det att sträckläsa imorgon kan jag lova. Idag behöver jag en dag utan något plugg, utan att tänka på skiten. Jag känner det.. Jag vaknar så tidigt på mornarna nu ändå så bara att sätta igång då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0