Sjuk

Att hämta regnkläder till praktiken i söndags hos Sofie, slutade med ett besök någon gata upp. Och fick magsjuka. Fan vad underbart.. Blev därför liggande där i sängen fram tills idag, och ingen praktik på två dagar - typiskt.. Så nu får jag kompletera också, det låter ju härligt. Precis vad jag behöver känner jag. Eller inte. Jag känner mig pressad inför två intervjuer som sen ska sammanställas, 1 littsem och 2 tentor på mindre än en månad. Dessutom nu få komlepetera VFU, och kanske också ännu mer kompletering pga min operation om mindre än två veckor. Usch, detta känns inte okej. 1000 sidor att läsa till tentorna, jag vill bara spy på skiten - bokstavligt talat.

Har precis varit ute på en kort promenad med hunden, och det gjorde tyvärr inte mig bättre, som jag hade trott. Det som är så fint väder ute idag och allt! Jag hade velat ta en långpromenad.. Men det blir nog att sova middag nu, jag ska bli frisk tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0