Fullt upp.

VFU idag, områdesdag och sedan får jag ta hand om någon, som tagit hand om mig när jag varit sjuk som jag lyckats smitta. Och blir jag sjuk nu igen.. Ja då kommer vi gå om lott, för här hemma får dem inte bli sjuka just nu. Då får jag bli inneboende för ett tag helt enkelt. Hur lite han än vill bli sjuk.
Har också hunnit att vara iväg hos Anna i någon/några timmar på ett "sminkparty" eller hur man nu ser det. Mycket man vill ha kan jag lova! Ska försöka fixa så hon kan ha sånt hemma för mina kompisar med, eftersom hon har gett mig ett special offer ;) I like it!

Nej nu får det bli sängen.. Sista praktikdagen på detta stället imorgon! Eller en dag att ta igen har jag ju såklart =) Annars blir det ny skola nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0